لوله پلیکا و اتصالات

پایپ پلیمر

لوله سمنان

تخفیفات برروی سفارشات بالای 10 میلیون تومان اعمال میگردد.

  • یزد بسپار
  • یزد بسپار

    دیروز

    یزد بسپار در سال ۱۳۷۶ به عنوان یک شرکت تولیدی لوله و اتصالات پلیمری در شهرک صنعتی ولیعصر واقع در زاراچ یزد شروع به فعالیت نمود.

    این شرکت با به کارگیری از فن آوری روز دنیا. مواد اولیه با کیفیت و همچنین همکاری با متخصصین و کارشناسان کارآزموده. در جهت تولید محصولات پلیمری باکیفیت و رفع نیاز بازار کشور گام برداشت.

    شرکت تولیدی یزد بسپار از ابتدای تاسیس تا به امروز همواره بر ارتقاع کیفی محصولات خود تاکیید داشته و بر همین اساس همواره از دستگاه ها و تکنولوژی روز دنیا برای تاکید محصولات خود بهره می برد.
    این شرکت در سال ۱۳۷۹ طرح توسع ای را کلید زد که بر مبنای آن و با به کارگیری از نیروهای متخصص ، تجهیز خط تولید و توسعه ی مساحت واحد تولیدی به شصت هزار متر مربع هر روزه به دامنه ی فعالیت آن افزوده و روند رشد و گسترش شرکت سرعت گرفت.
    در سال ۱۳۸۹ نسل جدید لوله و اتصالات پکس این شرکت با نام یزد پکس و در شرکت زیر مجموعه ی آن ، شرکت نوین بسپار ، وارد بازار شد.
    در ۱۳۹۰ این شرکت گام جدیدی با را اندازی خط تولید سیستم پلی تک برداشت.
    سال ۱۳۹۸ محصول جدید این شرکت به نام پلی پلاس به بازار عرضه شد.

    امروز یزد بسپار

    شرکت یزد بسپار با بیش از ربع قرن سابقه و فعالیت در تولید و عرضه ی محصولات پلیمری در حوزه ساختمانی. نه تنها جایگاه خاصی در بازار داخلی دارد ، بلکه این شرکت موفق به ایجاد زنجیره ی توزیع محصولات تولیدی خود. در کشورهای همسایه نظیر عراق ، افغانستان، ارمنستان، گرجستان ، تاجیکستان و کشور های حاشیه خیلج همیشه فارس گردیده است.

    یزد بسپار ۰۲٫۷٫۲۰

     

    لوله و اتصالات برقی سمنان پارس
    انواع خرطومی لوله برقی نسوز  upvc ، انواع لوله خرطومی برقی پلی آمید
    لوله و اتصالات ۵ لایه نیو پایپ
    پکیج بوتان ، پکیج ایران رادیاتور ، پکیج لورچ .

    www.pipepolymer.com    مرجع تخصصی لوله و اتصالات

    ساختمانی ، پوش فیت ، کشاورزی ، هواکشی ، صنعتی ، برقی ، لوله آب و…

     مرجع تخصصی لوله و اتصالات ساختمانی پوش فیت کشاورزی هواکشی صنعتی لوله برقی نسوز upvc و پلی آمید لوله و اتصالات آب یزد بسپار و...

    پایپ پلیمر

    × چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟